FA-KUPA BLOG

Nem gól ez, csak Kapufa. Nem jár érte FA-kupa

Ébredő nap Moszkvában avagy Játszd újra Dzsudzsi!

2012. augusztus 25. 14:07 - l.skywalker

Úgy néz ki Balázs olvasta a kritikámat. Azóta, hogy vérmesen kiakadtam rá és hordtam le ország-világ előtt (habár nem olvasták sokan), robbanásszerűen megnőtt a teljesítménye.

Úgy néz ki Balázs olvasta a kritikámat. Azóta, hogy vérmesen kiakadtam rá és hordtam le ország-világ előtt (habár nem olvasták sokan), robbanásszerűen megnőtt a teljesítménye.

Előbb az előző (5. fordulóban) rúgott gólt hazai meccsen a Terek Groznij ellen, de sajnos ennek ellenére kikapott csapata a Dinamo Moszkva (megjegyzem bűn rossz volt a bíró. 2 játékos is kiállított a Dinamo-ból, 1-et pedig a Terek-ből, holott egyik sem volt piros, ráadásul az egyik hazai kiállítást követően kapták a vesztes gólt Zsuzsiék), ellenben ma Balázs még inkább brillírozott, előbb gólpasszt, majd gólt végül győztes gólpasszt jegyzett csapatában, így legyőzték a nagy ellenfél Lokomotív Moszkva gárdáját idegenben 2-3-ra. HAJRÁ BALÁZS!

Elnézést nem fogok kérni azokért, amiket írtam, éppen ezt várom el tőled, hogy tettekkel bizonyítsd az ellenkezőjét és érezzem én szégyenben magam, de gazdagabban, hogy egyik nagy hazai kedvencünk mégsem veszett el!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fakupa.blog.hu/api/trackback/id/tr837769460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

346359 2012.08.25. 20:42:26

Valóban úgy tűnik, kezdi visszanyerni régi formáját, de mikor, ha nem most! Hamarosan kezdődnek a Vb selejtezők, szükség van egy jó formában lévő Dzsudzsákra.
süti beállítások módosítása